Záruční doba a reklamace
Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR.
Záruční doba uvedená na našich stránkách ( minimálně 24 měsíců ) je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
Při poslaní reklamovaného zboží si Vás tímto z důvodu identifikace zásilky dovolujeme požádat o označení zásilky "REKLAMACE". S vráceným zbožím prosím posílejte kopii faktury, případně záruční list a stručný popis důvodu reklamace.
K reklamaci lze přijmout zboží pouze v originálním nebo jiném vhodném obalu. Zboží zaslané k reklamaci poštou či jiným dopravcem musí být řádně zabezpečeno před případným dalším poškozením.
- TPMS-snímače tlaku
- Příslušenství alu a pneu
- Pneumatiky
-
Alu kola
- OFFROAD 4x4
- Alfa Romeo
- Audi
- BMW
- Cadillac
- Citroën
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Chevrolet
- Chrysler
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep-Cherokee
- Kia
- Lada
- Lancia
- Landrover
- Lexus
- Maserati
- Mazda
- Mercedes
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rover
- Saab
- Seat
- Smart
- Ssang-yong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tesla
- Toyota
- Volvo
- VW