TPMS elektronické senzory (snímače) tlaku v pneu pro vozy
Nabízíme TPMS elektronické senzory (snímače) tlaku v pneu pro alu kola a plechové disky. Pro rychlé hledání vlevo v menu vyberte značku automobilu a model Vašeho vozu. Všechny TPMS elektronické senzory pro automobily všech značek jsou postupně aktualizovány. Pokud budete potřebovat, rádi Vám poradíme na tel. +420 775 133 171.
Výhody TPMS senzorů CUB
- garantovaná kapacita SONY baterie v senzorech je o 30% vyšší než u ostatních TPMS senzorů (min. 7 let)
- testováno u výrobců opravných sad pneu (pěna na opravy defektů) tyto senzory se i přes tuto opravu nepoškodí
- velice kvalitní hliníkové ventily, které neoxidují vlivem klimatických podmínek a vydrží po celou dobu funkčnosti baterie
- 95% senzorů se automaticky párují s Vaším vozem, tudíž není nutno čipovat
- jednou z největších výhod je však cena, která je o mnoho nižší než konkurenční TPMS
Co je to TPMS?
Řidiči automobilů se stále častěji setkávají ve svých automobilech s novým systémem sledování (monitorování) tlaku v pneumatikách (Tyre Pressure Monitoring System). V každém kole je instalovaný TPMS elektronický ventilek – senzor. Ten komunikuje radiovými vlnami s řídící jednotkou v automobilu. Senzor TPMS měří a zasílá informace o tlaku, teplotě v pneu a stavu baterie senzoru, která zásobuje senzor. V případě problémů (poklesu tlaku v pneumatice) centrální jednotka v automobilu upozorní řidiče. Tento systém nejenom hlídá Vaši bezpečnost, ale má i příznivý vliv na spotřebu paliva a opotřebení pneumatik. Zatímco v USA jsou již všechna nově vyráběná vozidla tímto systémem vybavena. V Evropě je tento systém vybavení, známé pod anglosaským označením TPMS (Tyre Pressure Monitoring System), povinný od 1. listopadu 2012 na všech nových modelech aut.
Opatření ve prospěch bezpečnosti a životního prostředí
Pokud se toto všeobecné zavedení systému kontroly tlaku zaměřuje nejprve na zlepšení bezpečnosti, zároveň snižuje i dopad na životní prostředí automobilového provozu. Četné studie ve skutečnosti ukázaly, že podhuštěné pneumatiky mají za následek přílišnou spotřebu paliva a předčasné opotřebení pneumatik. Stejně tak při svém každoročním průzkumu Bridgestone konstatoval, že dvě třetiny evropských automobilistů jezdilo s podhuštěnými pneumatikami. Výrobce spočítal, že tato situace způsobila zbytečnou spotřebu 2 miliard litrů paliva a emise 4,8 milionů tun CO2 navíc.
Jak funguje TPMS?
Provoz snímače tlaku je jednoduchý. Tlak vzduchu působí na piezo-krystalovou membránu prostřednictvím malého otvoru. Rozdíl tlaku je poté převeden na rozdíl napětí. Ten komunikuje radiovými vlnami s řídící jednotkou v automobilu o frekvenci 433 Mhz (v Evropě). Pozor, snímače jsou choulostivé. Při výměně pneumatik o nich nezapomeňte říci Vašemu servisu. Předejdete tak jejich poškození či ztrátě!


-
TPMS-snímače tlaku
- Univerzální sada TPMS
- TPMS pro US vozy
- TPMS pro TRUCK
- AKCE
- Abarth
- Aiways
- Alfa Romeo
- Alpina
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- Borgward
- Buick
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Mini
- Geely
- Holden
- Honda
- Hsv
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- LADA
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lotus
- MG
- Man
- Maserati
- Maxus
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes Benz
- Mitsubishi
- Nissan
- Náhradní ventily
- Opel
- Peugeot
- Porsche
- Programovací zařízení
- Renault
- Rolls Royce
- Saab
- Skoda
- Smart
- Ssangyong
- Subaru
- Suzuki
- Tesla
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Xpeng
- Příslušenství alu a pneu
- Pneumatiky
-
Alu kola
- OFFROAD
- Alfa Romeo
- Audi
- BMW
- Cadillac
- Citroën
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Chevrolet
- Chrysler
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep-Cherokee
- Kia
- Lada
- Lancia
- Landrover
- Lexus
- Maserati
- Mazda
- Mercedes
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rover
- Saab
- Seat
- Smart
- Ssang-yong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tesla
- Toyota
- Volvo
- VW